Handlekurv 0

Retur/Bytte

 

Retur/Bytte

Ta kontakt med Höx Leather Goods før du returnerer noen varer.

Det er hensiktsmessig at forbrukeren kontrollerer leveransen for å bekrefte at dette er korrekt og feilfritt. Ved klage kontakter kunden Höx Leather Goods og gir relevant informasjon og årsaken til klagen.

 

Returbetingelser

Du kan returnere produktet innen 30 dager etter leveransen. Produktet må være i ny tilstand. Hvis produktet er ødelagt eller brukt, skal produktet ikke refunderes. Sørg for å inkludere kontaktinformasjon ved retur og, om mulig, gi oss et sporingsnummer. Höx Leather Goods foreslår at du mottar kvittering og pakke ID for retur fra leveringstjenesten, da det gjør det lettere å følge returforsendelsen om nødvendig.

 

Höx Leather Goods vil gi refusjon av kvalifisert avkastning. Den enkleste måten er å sende den til oss sammen med en kort beskrivelse av saken din.

 

Returnerer en pakke

Hvis en returnert vare sendes internasjonalt, merker du klart pakken ‘RETURNED GOODS’, for å unngå tollavgifter. Höx Leather Goods er IKKE ansvarlig for retur. Eventuelle kostnader påløper, er kundens ansvar.

 

Vil du bytte til et annet produkt?

Returner produktet du har mottatt og send oss ​​en e-post som forteller oss hvilket produkt du vil ha i stedet.

 

Transportskade

Hvis produktet går tapt, eller når du mottar, legger merke til at varen har blitt skadet under transporten, bør du straks rapportere dette til oss.

 

Uoppfordrede pakker

For pakker som ikke innløses på ditt postkontor innen 14 dager, forbeholder Höx Leather Goods seg retten til å belaste deg en håndteringsavgift for å dekke returfrakt og fraktselskaps administrative kostnader.

 

Alle henvendelser: post@hoxleathergoods.no